Ondernemersontbijt

Ondernemersontbijt in het provinciehuis

Ontbijt PH vk.jpgwoensdag 29 september 2021 14:27 Na een lange periode kunnen we weer een ondernemersontbijt op traditionele wijze organiseren. Omdat de Friese Statenzaal dit jaar 125 jaar bestaat nodigen we deze keer alle ondernemers uit in het provinciehuis. Na een goed ontbijt in het bedrijfsrestaurant is Statenlid Matthijs de Vries onze gastheer en worden we rondgeleid door de prachtige Statenzaal. We ontdekken de vele verwijzingen naar de Friese geschiedenis en die van de Provinciale Staten van Fryslân. Er is volop ruimte om met elkaar in gesprek te gaan en om contacten te leggen. lees verder

Ondernemerswandeling in Earnewâld

ondernemerswandewling 9 jun 2021.jpegwoensdag 09 juni 2021 19:55 Ontmoeting tussen politiek en ondernemers, hiervoor gaan we vroeg op pad met een beleef- en bezinningsroute van Go Boom! lees verder

Ondernemerslunch met Go Boom!

ondernemersontbijt GOBOOM.jpegdinsdag 19 januari 2021 13:30 Een lege agenda, wat is dan nog de basis van je onderneming? Marian van der Zwaag ontdekte hoe rustgevend het kan zijn om te wandelen. Wandelen met de Schepper, letterlijk of door het leven heen. Tijdens de digitale ondernemerslunch op 19 januari vertelt zij meer over het wandeldagboek Psalmen2Go, wat zij in coronatijd geschreven heeft. Het boekje wordt vooraf, samen met lokale lunchproducten als kleine attentie bij de deelnemers bezorgt. lees verder

Ontbijt bij De Haan advocaten en notarissen

Ondernemersontbijt De Haan.jpgdinsdag 10 maart 2020 14:25 Het is nog even wennen. Geen handen schudden meer op deze ochtend. Het coronavirus verspreidt zich steeds verder in Nederland. Vandaag is het vijftiende ondernemersontbijt. We zijn te gast bij notaris Siebe Swart. Tijdens het ontbijt op het kantoor in Leeuwarden horen we meer over: ‘Het Goede Nieuws klinkt wereldwijd.’ lees verder

Ontbijten bij Conntact