Ondernemersontbijt in het provinciehuis

cufryslanlogo
Door Webredactie Christenunie Fryslân op 29 september 2021 om 09:46

Ondernemersontbijt in het provinciehuis

Na een lange periode kunnen we weer een ondernemersontbijt op traditionele wijze organiseren. Omdat de Friese Statenzaal dit jaar 125 jaar bestaat nodigen we deze keer alle ondernemers uit in het provinciehuis. Na een goed ontbijt in het bedrijfsrestaurant is Statenlid Matthijs de Vries onze gastheer en worden we rondgeleid door de prachtige Statenzaal. We ontdekken de vele verwijzingen naar de Friese geschiedenis en die van de Provinciale Staten van Fryslân. Er is volop ruimte om met elkaar in gesprek te gaan en om contacten te leggen.

Voor de achttiende keer mochten we de dag beginnen met elkaar en daarbij Gods onmisbare zegen ervaren. Maar liefst 24 deelnemers mogen we verwelkomen en het is goed te zien dat ook nog steeds nieuwe gezichten aansluiten. Het verheugd ons dat de ondernemersontbijten goed bezocht en gewaardeerd worden door de ondernemers. Wij laten ons graag voeden om de inzichten die ondernemers bieden mee te nemen in de Friese politiek.

Ook u bent van harte welkom! Bent u er de volgende keer ook bij? Stuur een email naar christenunie@fryslan.frl met uw gegevens, dan nodigen we u de volgende keer ook uit!

Labels: