Fryslân roept op tot steun aan vluchtelingen in Griekenland

Smeltwater-1-1030x687woensdag 25 januari 2017 15:27

De beelden van vluchtelingen in overvolle kampen op Griekse eilanden laten de Statenleden van Fryslân niet koud. In een breed gesteunde motie roepen de Staten de Nederlandse regering op om met inzet van alle beschikbare middelen haast te maken met het bieden van humanitaire hulp en opvang van vluchtelingen. Ook bieden de Staten beschikbare ruimte aan in Fryslân, zoals leegstaande AZC's. De ChristenUnie dient de motie mee in. ‘Het is volledig in lijn met wat onze fractie in de Tweede Kamer zegt,' aldus Ynze de Boer.

De Boer: ‘Wy kinne en wolle net oars dan ús fan herte oanslute by dizze moasje. Wy kinne op it mêd fan it opfangen fan flechtlingen fan miening ferskille as it giet oer hoefolle en hoelang, mar we sille dochs meielkoar wol fêststelle kinne dat de omstannigheden wêryn dizze minsken no yn Griekelân bivakkearre ûnminsklik is. Dit gunne jo je grutste fijân noch net.

Boppedat hat de Nederlânske oerheid in tasizzing dien om 4000 flechtlingen út Griekelân op te nimmen. In oprop fan ús kant om dizze tasizzing no mei faasje wier te meitsjen is dêrom op syn plak.’

2017 Motie vreemd mensen in nood83,6 kBapplication/pdfdownload

Archief > 2017