ChristenUnie zet Noord-Nederland op de kaart

Flyer Drachten (2)woensdag 29 augustus 2012 14:41

De ChristenUnie organiseert op 3 september een interactieve avond in Drachten met debat, interviews, speeches en een mini-concert van de populaire band Trinity. Deze avond is er voor iedereen die de ChristenUnie een warm hart toedraagt of bereid is om een keer zijn oor te luisteren te leggen, aldus lijsttrekker Arie Slob. ,,Het is een moment waarop in deze campagne duidelijk kan worden hoe geloof ook in de politiek het verschil kan maken. Christelijke politiek inspireert! Dat laten we deze avonden zien.”

Tijdens de avond wordt een ‘Actieplan voor het Noorden’ gepresenteerd. Noord-Nederland heeft de komende jaren enorme uitdagingen op het gebied van onderwijs, werkgelegenheid, economie en bereikbaarheid. De ChristenUnie wil zich inzetten om het Noorden aantrekkelijk te houden en komt met concrete voorstellen hiervoor. Iedereen is welkom op deze avond, waar de ChristenUnie zich in het hart laat kijken. De avond biedt een gezellig en boeiend programma, waarbij humor en diepgang niet geschuwd worden. Onder andere Joël Voordewind, Anja Haga en Gert Hutten hebben hun medewerking toegezegd. De kandidaat-Kamerleden zullen geïnterviewd worden en er is gelegenheid om hen vragen te stellen. Slob zal tijdens zijn speech ingaan op de politieke actualiteit.

Trinity

In het programma is ook veel ruimte voor samenzang, begeleid door Trinity. Deze band zal ook een mini-concert verzorgen. Frontman van de band, Elbert Smelt, werkte ook mee aan de campagnesong. Trinity bestaat uit vier jonge getalenteerde muzikanten. Drie van de vier bandleden, de drie gebroeders Smelt, brachten hun jeugdjaren door in Peru. De up-tempo Spaanstalige Zuid-Amerikaanse invloeden, aangevuld met hun liefde voor Keltische klanken, levert een bijzondere mengeling van ritmische en meeslepende nummers op.

Archief > 2012