Hoorzitting verschoven van 24 maart naar 31 maart

woensdag 24 maart 2004 20:59

Provinciale Staten van Fryslân zouden op 24 maart een hoorzitting houden over de toekomst van het openbaar vervoer in Fryslân. Vanwege het overlijden van H.K.H. prinses Juliana is deze hoorzitting verplaatst naar woensdag 31 maart om 19.00 uur.

De toekomst van het openbaar vervoer in Fryslân staat ter discussie omdat het Rijk fors bezuinigt op het openbaar vervoer in Fryslân. Voor 2004 heeft de provincie Fryslân de bezuiniging zelf opgevangen, voor de toekomst zullen in de statenvergadering van juni definitieve keuzes gemaakt worden.

Voor het zover is organiseren Provinciale Staten een hoorzitting over de toekomst van het openbaar vervoer in Fryslân. Daarvoor worden ook nadrukkelijk de gebruikers van het openbaar vervoer uitgenodigd om mee te praten. Op de website staat meer informatie over dit onderwerp. www.fryslan.nl/openbaarvervoer. Voor meer informatie kunt u bellen met de afdeling Communicatie en Externe Betrekkingen van de provincie, telefoon 058-2925735.

Archief > 2004