ChristenUnie zoekt mee-denkers

DSCN2295dinsdag 13 mei 2008 14:02

De Provinciale Statenfractie van de ChristenUnie is op zoek naar adviseurs. In een brief, verspreid onder alle leden in Fryslân roept de fractie leden en sympathisanten van de ChristenUnie op om passief of actief de fractie te adviseren bij onderwerpen waarover besluiten moeten worden genomen. Hiernaast kunt u beide formulieren ook downloaden en naar ons opsturen.

Leden maar ook sympathisanten van de ChristenUnie kunnen zich aanmelden als meedenker. Zo hoopt de ChristenUnie op termijn te beschikken over een groot kennisnetwerk van mensen die beroepsmatig of prive met onderwerpen te maken hebben die raakvlakken hebben met het Provinciaal beleid.  "Het is bijvoorbeeld prettig als je een aannemer kunt raadplegen  als er een groot bouwproject op stapel staat. Maar ook op het gebied van bijvoorbeeld zorg, welzijn en cultuur is het goed als we op advies kunnen rekenen van ter zake kundige mensen die affiniteit hebben met de ChirstenUnie", aldus fractievoorzitter Albert Oostland. "Zo hopen we ons politieke werk nog beter te kunnen doen".

Het formulier voor zowel de passieve als actieve advisering is te downloaden vanaf de startpagina op de site van de ChristenUnie. U kunt de ingevulde formulieren verzenden aan christenunie@sis.fryslan.nl

Archief > 2008