Slotmanifestatie regiotour ChristenUnie met Tweede Kamerlid Esmé Wiegman

kruiskerk[1]vrijdag 02 maart 2007 23:08

HEERENVEEN – Tweede Kamerlid Esmé Wiegman van de ChristenUnie zal dinsdag spreken op de slotmanifestatie van de regiotour van de ChristenUnie in Fryslân in het Nije Hûs aan de Burg. Falkenaweg. De verkiezingsavond begint om 20.00 uur. Vanaf 19.30 uur is er koffie. Iedereen is van harte welkom.

Op deze avond wordt verder uitgelegd wat de koers van de ChristenUnie is in de Provincie voor de komende vier jaar. Daarnaast is er volop ruimte om met de kandidaat-Statenleden in gesprek te gaan. De Praiseband Szhout zorg voor de muzikale omlijsting van de avond.

De ChristenUnie gaat de campagne in met de slogan Fryslân op maat. Daarbij kiest de partij nadrukkelijk voor een menselijke maat die de basis moet zijn voor nieuwe ontwikkelingen in Fryslân. Goede bereikbaarheid, adequaat openbaar vervoer en een leefbare woon en werkomgeving zijn daarbij van groot belang.

Het gaat goed met de ChristenUnie in Fryslân. In de peilingen staat de partij flink op winst. “We merken dat onze boodschap bij mensen aanslaat. Dat is natuurlijk geweldig”, aldus lijsttrekker Piet Adema van de ChristenUnie.

De Provinciale politiek is voor veel mensen een onbekende bestuurslaag. Terwijl de Provincie op veel terreinen actief is. Jeugdzorg, aanleg van wegen, openbaar vervoer en recreatieve ontwikkeling zijn bij uitstek onderwerpen waarbij de Provincie van belang is.

In Heerenveen zal lijsttrekker Piet Adema van de ChristenUnie ingaan op zaken die in deze regio spelen. Aan de inwoners van Heerenveen wordt gevraagd hun wensen voor de provincie op een kaartje te schrijven en die vervolgens in een wensboom te hangen. Op de avond zal ook aandacht aan deze wensen worden besteed.

Archief > 2007